Bezmiar okazji na AliExpress podczas Festiwalu Zakupów 11.11

AliExpress, globalna platforma e-commerce, rozpoczyna właśnie Międzynarodowy Festiwal Zakupów 11.11. Podczas tegorocznej edycji dla polskich konsumentów przygotowano jeszcze więcej atrakcji, jeszcze szerszy asortyment dostępny w okazyjnych cenach oraz jeszcze szybsze dostawy. Promocja rozpocznie się 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00.

– Organizowany przez AliExpress od 2008 roku Festiwal Zakupów 11.11 stał się największym na świecie wydarzeniem łączącym zakupy z rozrywką. W celu zapewnienia sprawnych dostaw w czasie pandemii, wprowadziliśmy w naszej infrastrukturze logistycznej szereg zmian wykorzystujących nowe technologie. Konsekwentnie realizujemy wizję rozwoju globalnego handlu internetowego, z którego mogą korzystać sprzedawcy i konsumenci niezależnie od miejsca na świecie, w którym się znajdują – powiedział Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Szybsze dostawy do Polski

Płynne i coraz szybsze dostawy podczas festiwalu 11.11 realizuje Alibaba Group Cainiao Smart Logistics Network we współpracy z lokalnymi partnerami – Pocztą Polską, InPost i DHL. W sierpniu 2020 Cainiao uruchomiło nowe połączenie lotnicze, która przyspieszyło średni czas dostawy między Chinami a Polską o ponad 80% w porównaniu do ubiegłego roku. Wybrane towary docierają do polskich konsumentów już w 10 dni roboczych. Użytkownicy standardowej metody wysyłki AliExpress mogą również skorzystać z dostawy do ponad 9 tysięcy paczkomatów InPost w całej Polsce.

– Od początku pandemii zainwestowaliśmy w usprawnienie logistyki, aby w tym trudnym okresie zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę. Doprowadziło to do znacznego skrócenia czasu dostawy całego asortymentu dostępnego na platformie. Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 polscy konsumenci będą mogli dodatkowo skorzystać z szybkiej 3-dniowej dostawy wybranych produktów, które będą wysyłane bezpośrednio do Polski. – powiedział Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Shoppertainment, czyli zakupy i rozrywka w jednym

Niedawno AliExpress rozwinął nowy koncept, zwany shoppertainment, który polega na połączeniu zakupów z rozrywką. Jest to wyjście naprzeciw zmianom w handlu, przeniesieniu zakupów do Internetu, ale także szukaniu różnych form rozrywki w świecie online. Badania wykazały, że konsumenci są teraz bardziej skłonni do wypróbowywania nowych rzeczy, w tym robienia zakupów przez media społecznościowe, łącząc to np. z oglądaniem transmisji na żywo. AliExpress stworzył platformę Connect, która umożliwia influencerom na całym świecie generowanie nowych źródeł dochodów, a markom dostępnym na platformie rozwijania swojej działalności. AliExpress Connect wykorzystuje najnowsze trendy, łącząc rozrywkę z zakupami, poprzez sprzedaż artykułów w trakcie transmisji na żywo. Jak dotąd Polska jest krajem o największej liczbie zapisów na platformę Connect, za sprawą współpracy z agencją IndaHash, która dba o jak najlepsze przygotowanie influencerów do livestreamów. Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 w ciągu jednego dnia aż 100 polskich influencerów przeprowadzi transmisje na żywo. Po raz pierwszy będą to także polskie gwiazdy, takie jak Adam Zdrójkowski, znany z serialu Rodzinka.pl.

– Na naszym rynku nigdy wcześniej nie przeprowadzono jednocześnie aż tylu transmisji online na żywo. Będzie to ogromne wyzwanie logistyczne, wymagające wsparcia technologicznego – mówi Maciej Wojciechowski, szef kampanii AliExpress w IndaHash.

Festiwal Zakupów 11.11 rozpocznie się na platformie AliExpress 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00. Cały asortyment będzie objęty rabatem w wysokości nawet do 70 proc.

AliExpress

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress (https://pl.aliexpress.com/) to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom
z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.


Kontakt dla mediów:

Agencja PR Cohn&Wolfe

Izabela Wejcht
883 505 757
izabela.wejcht@cohnwolfe.pl

Marta Łyczak
885 198 778
marta.lyczak@cohnwolfe.pl

 

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.