F1: Williams ma nowego sponsora. Znaleźli następcę PKN Orlen

Foto: Wikipedia

Japoński deweloper gier wideo firma PONOS został nowym sponsorem teamu Formuły 1 Williams Racing.

Logo marki będzie widoczne na bolidzie FW42 już podczas najbliższego Grand Prix Stanów Zjednoczonych, które odbędzie się w nadchodzący weekend. Umowa sponsorska będzie obejmowała sezon 2020-2021, podczas którego zostanie przyznany dodatkowy branding na sprzętach przytorowych.

Czytaj również:

F1: Znamy więcej szczegółów na temat GP Miami w 2021 roku

Umowa będzie obejmować współpracę przy tworzeniu treści w sieciach społecznościowych i cyfrowych Williams Racng.

PONOS dołącza do innych sponsorów brytyjskiego teamu: marki telekomunikacyjnej i sponsora tytularnego ROKiT, marki dezodorantów Rexona, producenta opon Pirelli, specjalistów ds. ochrony i przechowywania danych Acronis i producenta żywności Sofina. Obecna jest również polska spółka naftowa PKN Orlen, która ma odejść pod koniec sezonu 2019-20, wraz z opuszczeniem zespołu przez Roberta Kubicę.

Paweł Gębusiak
O Paweł Gębusiak 857 artykułów
Absolwent UWM w Olsztynie na kierunku Ekonomia, Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku Polityka Społeczna oraz Politechniki Białostockiej na kierunku Informatyka. Mistrz Polski WPF 2018 w kulturystyce w kategorii Bodybuilding Disabled. Sportowiec z krwi i kości, pasjonat.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.