Siedzenie jest czynnością, z którą do czynienia ma każdy z nas. Wykonujemy ją praktycznie wszędzie, niezależnie od sytuacji i miejsca. Mówi się nawet, iż wygodne siedzenie podczas załatwiania spraw daje więcej swobody, aniżeli stanie przy ladzie czy okienku.
Branża marketingu jest natomiast niezwykle rozbudowana i zdaje się, że stale nabiera tempa. Przedsiębiorcy reklamują swoje firmy na wszelkie, często bardzo niekonwencjonalne sposoby. Łącząc oba te fakty, można śmiało wysnuć proste wnioski – siedziska reklamowe są świetną formą promocji. To narzędzie coraz popularniejsze i występujące nie tylko na wydarzeniach plenerowych, ale również dostosowane swoim wyglądem do każdej sytuacji.
Dmuchane siedziska reklamowe – gdzie się sprawdzą?
Większości z nas dmuchane akcesoria kojarzą się zawsze z czymś atrakcyjnym. Tak samo jest i w tym przypadku – fotele, sofy czy pufy to doskonała forma siedzenia na niemal każdym obszarze. Najczęściej z takiego rozwiązania korzysta się przy okazji targów bądź różnych eventów, na których celem jest promocja działalności. Nie jest więc powiedziane, że miejscem stawiania musi być wyłącznie zamknięty budynek – bardzo często tę formę promocji wykorzystuje się w plenerze czy na plaży.
Oprócz niezwykłej wygody takie siedzisko można bardzo łatwo rozłożyć. Potrzebna jest do tego wyłącznie pompka, a całość uda się nadmuchać w mgnieniu oka. Na wszystkich tych gadżetach można umieścić indywidualny nadruk oraz wybrać najbardziej odpowiadający kolor. Wbrew pozorom, sama wytrzymałość produktu również stoi na najwyższym poziomie.
Leżaki reklamowe – niezbędnik do odprężenia poza domem
Przy różnego rodzaju barach, lodziarniach czy nawet w centrum miast, napotkać można na leżaki. Nie inaczej jest na wielkich lub małych eventach plenerowych, gdzie dane siedziska reklamowe oprócz funkcjonalności, pełnią jeszcze rolę promocji firmy. Nie trzeba chyba mówić o wygodzie, jaką niesie ze sobą użytkowanie tych leżaków. To idealna forma relaksu niezależnie od miejsca, w którym się przebywa.
Tego typu nośniki reklamy praktycznie zobowiązują odbiorcę do zerknięcia na logo firmy. Szukając takiego leżaka bądź nawet zmierzając w jego stronę, zawsze grafika na nim umieszczona będzie rzucać się w oczy. Akcesoria te są wygodne, nie zabierają zbyt dużej przestrzeni i odznaczają się łatwością w składaniu.
Inne rodzaje siedzisk reklamowych
Pomysłowość twórców siedzisk jest ogromna, przez co na rynku da się zobaczyć sporo form tych akcesoriów. Bardzo często na różnego rodzaju eventach można napotkać na krzesełka reżyserskie. To również wygodna forma, cechująca się szybkim składaniem.
W strefach relaksu wielu firm przedsiębiorcy decydują się na zakup puf worków wypełnionych wewnątrz styropianem, a także coraz popularniejszych kostek reklamowych. Obie te formy potrafią dopasować się do użytkownika pod kątem pozycji. Można na nich zarówno siedzieć, jak i leżeć – to akcesoria przeznaczone typowo do relaksu i wypoczynku. Umieszczenie na nich reklamy może natomiast dodatkowo zachęcić odbiorcę do sprawdzenia oferty podczas przerwy na relaks.
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis