Polski GIVT pomaga egzekwować odszkodowania od linii lotniczych [wideo]

Pexels

GIVT to platforma technologiczna pomagająca klientom w uzyskiwaniu odszkodowań od linii lotniczych. Obsługa klientów w lokalnych językach, poza strona internetową, obejmuje również zespół konsultantów zapewniający wsparcie klientom – od rozmowy telefonicznej, aż po wypłatę odszkodowania.

Przewaga konkurencyjna spółki wynika przede wszystkim z zaawansowanych technologii, w które GIVT bardzo mocno inwestuje, po to aby zapewnić możliwie prosty i szybki proces obsługi dla klienta. GIVT posiada też dostęp do niezbędnych informacji – o warunkach pogodowych oraz danych historycznych dotyczących lotu – które umożliwiają skuteczne egzekwowanie odszkodowań od linii lotniczych. Obecnie GIVT działa już w 30 krajach w Unii Europejskiej. Po miesiącu od wyjścia z operacjami poza Polskę, biznes zagraniczny stanowi 25 procent portfela spółki.

– Po wakacjach proporcje te zapewne się odwrócą. Polska stanie się jednym z rynków, na których działamy, a większość rozwiązywanych spraw klientów będzie pochodziła z zagranicy – powiedział serwisowi eNewsroom Jacek Komaracki, wiceprezes GIVT – Po roku działalności jesteśmy wiodącą firmą na wielu rynkach. Skala działalności rośnie w bardzo szybkim tempie – o 100 proc. miesiąc do miesiąca. W związku z tym budujemy międzynarodowy zespół. Centrum biznesu i operacji pozostaje Polska.

Firma jest obecna w Warszawie i Wrocławiu. W stolicy zlokalizowany jest contact center i back-office, a we Wrocławiu departament odpowiadający za oprogramowanie. Niezależnie od tego działania marketingowe prowadzone są na zagranicznych rynkach w wielu obcych językach. Firma inwestuje też w technologie oparte o sztuczną inteligencję i machine learing – co pozwala przyspieszać procesy, automatyzować je i być jeszcze bardziej skutecznym – wskazał Komaracki.

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.