Podczas festiwalu zakupów na AliExpress 11.11 padły kolejne rekordy

foto: sitebuilderreport.com

Kwota transakcji dokonanych na platformie w pierwszych 13 minutach festiwalu zakupów 11.11.2019 przekroczyła całkowitą kwotę transakcji, które zostały odnotowane w pierwszej godzinie w 2018 roku.

[Hangzhou, 27 listopada 2019 r.] – AliExpress, globalna platforma sprzedaży detalicznej online należąca do Alibaba Group, z sukcesem zakończył 48-godzinny Światowy Festiwal Zakupów 11.11. 2019. W tym roku w wydarzeniu wzięli udział nabywcy z ponad 200 krajów i regionów. Łączna kwota zaksięgowanych transakcji w pierwszych 13 minutach festiwalu przewyższyła całkowitą wartość transakcji dokonanych
w pierwszej godzinie w 2018 roku. Do godziny 19-tej 11.11.2019 kwota transakcji przekroczyła sumę transakcji z 48 godzin trwania zeszłorocznej edycji festiwalu. Najwięcej pieniędzy wydali konsumenci
z Rosji, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych i Polski. Najczęściej kupowano: telefony komórkowe
i sprzęt telekomunikacyjny, elektronikę użytkową, produkty dla domu i ogrodu, samochody, motocykle, komputery oraz produkty biurowe.

Zagraniczne firmy ze znacznie większą sprzedażą

W tym roku w Światowym Festiwalu Zakupów 11.11 po raz pierwszy uczestniczyli sprzedawcy
z zagranicy. Dużym zainteresowaniem międzynarodowych konsumentów cieszyły się firmy z Rosji, Hiszpanii, Włoch i Turcji. Ich towary trafiły do 127 krajów.

Cieszymy się, że w tegorocznym festiwalu 11.11 konsumenci z całego świata mogli kupować produkty, których potrzebowali lub o których marzylipowiedział Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress. – Udział sprzedawców z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji to początek realizacji celu AliExpress, jakim jest systematyczne włączanie do platformy więcej międzynarodowych firm. Wszystko po to, aby zapewnić konsumentom coraz większą i różnorodną paletę produktów.

Sunlight to wiodąca marka biżuterii i zegarków z Rosji. Na AliExpress zadebiutowała dwa miesiące temu. Podczas 11.11 sprzedaż na platformie sięgnęła wysokości miesięcznej sprzedaży jednego ze sklepów stacjonarnych firmy.

UNIT – marka odzieżowa El Corte Inglés z Hiszpanii, pierwszy raz uczestniczyła w 11.11. W efekcie firma odnotowała zwiększenie zainteresowania jej produktami na całym świecie. Z kolei marka odzieżowa SME GREYMODA podpisała umowę z AliExpress tuż przed 11.11. Podczas festiwalu była bezkonkurencyjna wśród nowych graczy i zyskała około 3000 nowych klientów.

SUIE – włoski sprzedawca detaliczny znany z wysokiej jakości toreb skórzanych, odnotował 125-krotny wzrost dziennej sprzedaży. Ponad połowa transakcji (60%) pochodziła z Rosji.

Założona w 1958 roku marka Saillakers to producent obuwia z Turcji. Dzięki sprzedaży produktów do ponad 20 krajów w Europie, Azji, w Ameryce i Afryce, wartość transakcji dokonanych w ciągu pierwszych 24 godzin była 25 razy wyższa od dziennej średniej sprzedaży.

Cyfryzacja i globalizacja w wydaniu AliExpress wspiera międzynarodowych sprzedawców

AliExpress inwestuje w rozbudowę platformy i chce stworzyć odpowiednią infrastrukturę na rynkach zagranicznych. Przyspieszy to rozwój firm z całego świata.

AliExpress, wraz z Cainiao – działem logistycznym Alibaby i Ant Financial, współpracuje z międzynarodowymi partnerami logistycznymi oraz dostawcami usług płatniczych. Celem jest ułatwienie sprzedaży i zakupów za pośrednictwem platformy. Przykład takich działań stanowi nawiązanie współpracy AliExpress i Cainiao z Pocztą Turecką, w efekcie której znacząco skrócił się średni czas doręczenia przesyłki z 35 do 10 dni.

Konsumecie doświadczaj więcej!

Wraz z ekspansją grupy Alibaba na światowych rynkach, AliExpress popularyzuje zjawisko „shoppertainment”. W praktyce oznacza to odejście od tradycyjnego, praktycznego podejścia do robienia zakupów w kierunku dostarczania przyjemności podczas przeglądania produktów i angażowania konsumentów. Zgodnie z pojęciem shoppertainment, robienie zakupów to forma rozrywki i okazja
do miłego spędzania czasu.

Podczas tegorocznego 48-godzinnego Światowego Festiwalu Zakupów 11.11, AliExpress zaprosił
do współpracy ponad 3500 czołowych dziennikarzy i blogerów z Bliskiego Wschodu, Rosji, Włoch, Korei, Brazylii, Hiszpanii i Polski. Łączna liczba osób, do których dotarły informacje opublikowane w mediach
i social mediach, przekroczyła 100 milionów. Oznacza to, że w tym czasie AliExpress miał potencjalnie dostęp do ponad 10 % światowej populacji. Podczas Światowego Festiwalu Zakupów 11.11 AliExpress przeprowadził na swojej platformie ponad 1000 transmisji na żywo, dostarczając emocje i nowe doświadczenia zakupowe wszystkim klientom.

W tym roku hiszpańscy konsumenci mogli także wziąć udział w losowaniu jedenastu samochodów – Kia Picado. Pojazd można było wygrać nawet bez uprzedniego zrealizowania zakupów na platformie AliExpress. Tak wydarzyło się w przypadku jednego Hiszpana – Jose Antonio Arce otrzymał telefon od AliExpress z informacją, że wygrał pierwszy samochód, ponieważ jeszcze nic nie kupił na AliExpress. Później okazało się, że był to prezent od 23-letniej córki, która zaraz po wysłuchaniu informacji o konkursie złożyła zamówienie na AliExpress i tym samym wzięla udział w losowaniu.

Reklama

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.