AliExpress ulepsza aplikację dla polskich użytkowników; oferty za 1 zł i bezpłatna dostawa

foto: Matthew Henry

AliExpress, globalna platforma handlu internetowego, należąca do Alibaba Group, ogłosiła, że uruchomi aktualizację polskiej aplikacji przed nadchodzącym szczytowym sezonem sprzedaży. Platforma zaoferuje wybór najlepiej sprzedających się produktów w cenach już od 1 zł z darmową wysyłką. Polscy użytkownicy będą mogli również skorzystać z oferty Łączonej Dostawy, dostępnej dla wybranych produktów, z gwarantowaną 15-dniową dostawą. Platforma zobowiązała się również do zaoferowania bezpłatnej wysyłki dla ponad 80% produktów bez minimalnej wartości zamówienia.

 

Platforma AliExpress jest znana z tego, że zapewnia najlepszy stosunek jakości do ceny na polskim rynku. Według prognoz, oferty zostaną ciepło przyjęte przez polskich konsumentów, którzy już przygotowują się do sezonu świątecznego ze zdwojoną energią.

 

„Oferowanie najlepszych ofert na rynku jest fundamentem propozycji wartości AliExpress, a łącząc bezpłatną wysyłkę w przypadku ofert z cenami już od 1 zł, chcemy zapewnić naszym polskim użytkownikom jak najlepsze doświadczenie w przygotowaniu się do sezonu świątecznego” – dodał Gary Topp, CEO na Europę Środkowo-Wschodnią w AliExpress.

 

Oferty darmowej wysyłki z produktami za 1 zł będą koncentrować się na kluczowych kategoriach, takich jak Dom i Ogród, Moda i Akcesoria, a także Uroda i Zdrowie. Są to najpopularniejsze kategorie w okresie świątecznym. W ramach tej strategii AliExpress zmodernizuje swoją aplikację skierowaną do polskich klientów, oferując specjalną strefę dla produktów za 1 zł, a także produkty z bezpłatną wysyłką.

 

Zainteresowani użytkownicy mogą odwiedzić stronę główną aplikacji AliExpress i znaleźć specjalne oferty za 1 PLN, a także skorzystać bezpośrednio z oferty bezpłatnej wysyłki.

 

O AliExpress

Platforma zakupowa uruchomiona w 2010 r. (pl.aliexpress.com). Jest to globalna platforma zakupowa, która umożliwia konsumentom
z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów, głównie w Chinach. AliExpress ma stać się globalną platformą dla sprzedawców z całego świata do sprzedaży produktów lokalnie i na międzynarodowych rynkach. AliExpress działa w wielu językach, w tym angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, polskim i francuskim.

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:

Agencja PR Cohn& Wolfe
Izabela Wejcht
883 505 757
izabela.wejcht@cohnwolfe.pl

 

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.